Abder – van DIV medewerker naar record manager

Abderrahim

van DIV medewerker naar record manager

Mijn naam is Abderrahim. Van 2005 tot 2015 ben ik DIV medewerker geweest bij de gemeente. In 2012 veranderde er veel voor mij op werkgebied. Al onze archieven werden toen gedigitaliseerd en het nieuwe stadskantoor wilde papierloos gaan werken. Door middel van gesprekken met mijn leidinggevende – met ondersteuning vanuit P&O – werd ik gestimuleerd om nieuwe dingen te gaan leren. Inmiddels ben ik zo record manager geworden, een vak dat in het verlengde ligt van mijn oude werk. Via een praktisch leer- & werktraject heb ik me in korte tijd het nieuwe vak eigen gemaakt, waardoor ik ook nog eens kon blijven werken bij mijn eigen gemeente.

Mijn gouden tip: Start bijtijds met bijleren, werk verandert altijd..

Doe hier de scan om een inschatting te krijgen over de toekomst van jouw werk.

Op zoek naar een baan in de juiste sector?

Andere voorbeelden

Geen reactie's

Sorry, het is niet mogelijk om te reageren.